سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

برای سپهر و سوگند...................گلهای همیشه بهار زندگی ام

یک ساله شدی گلم

1392/11/5 15:02
685 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

دیروز به خودم قول دادم تا بیام برات از دیشب بنویسم .

حالا به قولم عمل کردم .

دیروز قرار بود من و بابایی و پسر گلم با هم شام بریم بیرون و جشن بگیریم .اما صبح عزیز جون زنگ زد و بعد از اینکه تولدت رو بهم تبریک گفت .بهم گفت که قراره خودش شام درست کنه و بیان تا با هم بیرون بریم .منم قبول کردم که ای شب قشنگ رو با اونا قسمت کنیم.

بابایی برات یه کیک خوشگل خریده بود.

افطار با عزیز جون و آقا جون و خاله زهره رفتیم بیرون. همونجا کیکتم بریدیم و چند تا عکس هم گرفتیم .چون هوا خنک بود ترسیدم سرما بخوری واسه همین یه دور شهر و گشتیم و بعدش اومدیم خونه.

گل من امسال برات نتونستیم جشن مفصل بگیریم اما گل بهت میدم سال دیگه برات یه تولد جانانه بگیریم

خیلی دوستت داریم .هم من وهم بابایی.بهترینا رو برات ارزو میکنم .همیشه شاد باشی گلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

mamane sushiant
25 مرداد 91 13:55
Mobarak bashe ishala tavalode 100salegish
مامان امیر مهدی
9 آبان 91 14:15
سلام با تولد امیر مهدی آپم.یادگاری فراموش نشه
ثمین
3 آذر 91 1:26
سلام به همه دوستان دنیای نفیس عزاداریهاتون قبول باشه! تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی! هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد! در روز یکشنبه 5آذر - 10محرم مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم! در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه: آلبوم کودکان محرم 91 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php در مسابقه منتظرتون هستم!
ثمين
5 آذر 91 19:18
سلام به همه دوستان دنیای نفیس عزاداریهاتون قبول باشه! تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی! هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد! تا روز پنجشنبه 9آذر مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم! در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه: آلبوم کودکان محرم 91 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php منتظرتون هستم