سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

برای سپهر و سوگند...................گلهای همیشه بهار زندگی ام

من برگشتم

1392/1/28 16:06
552 بازدید
اشتراک گذاری
سلام مامانی امروز بیست و هفتم فروردین سال نود و دو الان ساعت سه و چهل و سه دقیقه هست بابایی سرکاره شما هم در خواب ناز بعد از ظهری بلاخره تونستم بعد اینهمه وقت بیام وبلاگتو اپ کنم.اخه دل و دماغ نوشتن نداشتم.اما امروز تصمیم گرفتم سری به وبلاگت بزنم و برات بنویسم. پسرم نمیدونم تواینهمه انرژی رو از کجا میاری .از وقتی که بیدار میشی مشغول شلوغ کاری هستی تا وقتی که بخوابی.من باید همش دنبالت باشم تا خدای نا کرده بلایی سرت نیاد.یه متر قد نداری ولی اتیش میسوزونی. فرهنگ لغاتت : اب بده هم بده=غذا سدام=سلام الووو=الو عدیزم=عزیزم یفت= رفت بدیم دی دی=بریم در در ایش=شیر دن=قند جی جی =لباساتو میگی مانر=مادر جون عمه میدم ببام+ برسام عمی=عمو چایی=دایی بیا فعلا همینا یادمه ،یادم که اومد میام برات مینویسم مهمون که بیاد خونمون خیلی خوشحال میشی و ذوق میکنیو رقصیدن که بلدی البته انواع و اقسامشو پسرم دارم یواش یواش از پوشک میگیرمت امیدوارو همکاری کنی باهام. راستی داری داداش یه ابجی کوچولو میشی که تا چهار ماه دیگه به دنیا میاد. پسرم بیدار شدی برم دوباره میام .خیلی دوستت دارم عزیزم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

❤مامان رامیلا کوچولو❤
23 تیر 92 0:50
سلام خاله جان به رامیلای ما رأی بدید لطفا کد 620 .