سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

برای سپهر و سوگند...................گلهای همیشه بهار زندگی ام

بدون عنوان

1393/6/17 14:40
367 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوهای من

مامانو ببخشی  که نتونسته بیاد وبلاگتونو بروز کنه.اخه وقتی براش نمیزارید که

قربون جفتتون بشم من

سوگند جان الان شما یه سال داری و میتونی راه بری  کلمه هایی مثل مامان و بابا و دادا هم میگی.خودتو واسه بابایی لوس میکنی و شدیدا خوردنی میشی.بابایی جونش واست در میره.

از سپهر کلی شلوغ کاری یاد گرفتی.خودتم که یه مقدار شلوغ کاری تو خونت هست.

سپهر مامان .

تو هم ماشاله شدی یه ساله .دیگه خوب حرف میزنی و از من و بابا دل میبری.با ابجی دیت به بکی میکنین و خونه رو میریزی بهم. تا باهاتم دعوا میکنم میگی.مامان جون عاشقتم دیونتم دوست دارم قربونت بشم.بعد هم دو تا بوس میزاری تنگش که دیگه چیزی نگم.

فدای مهربونیای جفتتون بشم من .تو اولین فرصت عکس میزارم .

پسندها (1)

نظرات (0)