سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

برای سپهر و سوگند...................گلهای همیشه بهار زندگی ام

دو ماهگی

1391/1/12 17:23
371 بازدید
اشتراک گذاری

 سپهرم سلاملبخند

الان که دارم برات تو وبلاگت یادداشت میذارم، صبحه ،توخوابیدی ومن پشت میز کامپیوترم .

عزیز دلم دیروز تو دو ماهو تموم کردی ووارد سه ماه شدی.

واسه همین دیروز بردمت مرکز بهداشت و واکسیناتور واکسن دو ماهگیتو تزریق کرد.

قربون پسر گلم بشم که مثل فرشته ها خوابیده بود وموقع زدن واکسن به پاش کمی گریه کرد و وقتی بغلش کردم آروم شد و دوباره تو بغلم خوابش برد.

حالا میخوام از کارهایی که میتونی و دوست داری انجامشون بدی تو وبلاگت بنویسم :

دیگه میتونی سرتو نگه داری و کنترلش کنی .

ازآب سرد خوشت نمیاد و آب گرم دوست داری.

وقتی روتو با پتو میکشم پاهای کوچولوتو تند تند تکون میدی و پتو رو از روت باز میکنی.

از آویز تختت خوشت میاد وقتی کوکش میکنم بهش نگا میکنی و میخندی.

جدیدا یاد گرفتی ذوق میکنی.

حموم کردنو خیلی دوست داری .

خیلی قلقلکی هستی.

نفغ شکمت هنوزم ادامه داره و اذیتت میکنه وگریپ میکسچری هم که بابایی با کلی زحمت برات پیدا کرد و تهیه کرد هم فایده نداره ،اما امیدوارم زود زود خوب بشی.

فعلا همینا یادم بود بعدا تکمیلش میکنم .

اینم یه عکساز اولین روز به دنیا اومدنت تو بیمارستاناینم یه عکس ازاولین روز به دنیا اومدنت تو بیمارستان

میبوسمتتتتتتتتتتتتت



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)