سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

برای سپهر و سوگند...................گلهای همیشه بهار زندگی ام

مسابقه نینی و محرم

1391/1/12 17:29
587 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کبوترم سپهر جونم امروز شنبه ست الان تو لا لا کردی منم وقت کردم تا بیام برات بنویسم . گل قشنگم همونطور که میدونی ماه محرم اومده و همه عزادار امام حسینن (ع). دیروز روز حضرت علی اصغر بود .من و بابایی پارسال نذر کرده بودیم که اگه خدا یه نی نی بهمون بده ،امسال ببریمش مراسم شیر خوارگان .(بیاد بانو رباب ). رفتم برات لباس و چفیه گرفتم و با عمه مریم و برسامی رفتیم مسجد برا مراسم تا نذرمون و ادا کنیم .اونجا خیلی شلوغ بود ما هم نتونستیم خیلی بمونیم و زود برگشتیم . گلم قشنگم این اولین محرمی هست که تو پیشمونی .الهی به حق شیر خواره امام حسین همیشه سالم و سلامت باشی و همواره حسینی زندگی کنی. خیلی دوستت دارم و برات بهترینارو آرزو میکنم.

 سپهر در لباس محرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آرش بابا
13 آذر 90 12:22
سلام به مامان مهربون سپهر گلم واقعا دوسش دارم سپهرو. خیلی نازه. اگه به همسرم نشونش بدم که غش میکنه.مطمئنم. آخه اون از پسر بچه ها مخصوصا هم اگه اسمش سپهر باشه خیلی خوشش میاد. سپهرو از طرف ما ببوسید حتما. بازم پیش ما بیاید
نسرین
17 آذر 90 2:25
وقتی نظرت رو خوند... فقط اشک ریختم... تمام موهای بدنم راست شد... تپش قلبم زیاد شد دوستم.... وقتی فهمیدم دوستانی دارم که اینقدر بی ریا و خالصانه برام دعا م یکنن... خودم شرمنده خدا شدم.... مرسی که به یادم بودی.... مرسی که برام نذر کردی.... مرسی برای همه چیز.... با دعای شما دوستان می دونم حاجتم براورده است.... الهی همیشه پسرت کنارت شاد و سالم و موفق باشه
مامان چشم به راه
17 آذر 90 14:10
سلام قربونت برم وقتی نظرتو تو وبلاگ گل نسرین خوندم گریم گرفت تو رو به امام حسین قسم واسه ما هم دعا کن از این چشم انتظاری در بیاییم و شوهرم بی مشکل باشه خدا رو قسم میدم به دستای بریده عباس که خدا این پسر ماه رو واست نگه داره و هر حاجتی داری برآورده شه فقط واسمون دعا کن خدا دست رد به سینمون نذاره التماس دعا
مامان محمدجواد
26 آذر 90 10:30
ای جان چه نی نی نازی خدا ببخشه
سارا
26 آذر 90 11:00
آخی عز یزم چقدر نازه کولوچوتون ، چقدر این لباس بهش می آد . برای ما هم دعا کنید راستی اسم پسمل منم سپهره خدایی سلیقه هامون خوبه ها