سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

برای سپهر و سوگند...................گلهای همیشه بهار زندگی ام

تعیین جنسیت

1390/8/19 15:42
194 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی دوست داشتنی من.

بلاخره روزی رو که منتظرش بودم رسید ومن و بابایی رفتیم برای تعیین جنسیت .

آقای دکتر بعد از سونو گرافی بهمون گفت که نینی شما پسره.

منو بابایی کلی ذوق کردیم و خوشحال شدیم . آقای دکتر گفت که طول استخوان ران نینی ۳ سانتی متر ه و رشد نی نی خیلی خوبه و سالمه.

ازمطب  دکتر که بیرون اومدیم بابایی با شور و شوق فراوان زنگ زد به مامانی و گفت که نینیمون پسرهو حلشم خیلی خوبه  .مامانی خیلی خوشحال شد .و گفت که مهم نیست که جنسیتش چیه مهم اینه که سالمه .بعدشم به بقیه زنگ زدیم و به همه گفتیم .خاله زهره که خیلی خوشحال شد .همش قربون صدقت میرفت .عزیزدلم فرشته کوچولوی من از اون روز تکونات بیشتر شده و بهتر میتونم حسٌت کنم niniweblog.comعزیزم خدارو خیلی شکر میکنم که سالمی و داری کم کم رشد میکنی تا موقش برسه تا پاهای کوچولوتو بزاری به این دنیا . دوستت دارم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)