سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

برای سپهر و سوگند...................گلهای همیشه بهار زندگی ام

بارون

1390/8/14 16:04
304 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزيزم سلام

امروزم مثل چند روز قبل داره بارون ميباره .امروز تو از پشت پنجره خونه آقا جون اينا کلی بارونو تماشا کردی .معلومه که از بارون خيلی خوشت مياد فدات بشم که به همه چی دقيق نگاه ميکنی .

تو کتابت يه شعر درباره بارون هست که برات تو وبلاگت ميزارم.فکر کنم تو هم بزرگ شدی مثل نی نی تو شعر بشی،قربونت برم

 

 

وقتی هوا ابريه

می خواد بارون بباره

نی نی کوچولو دوباره

چترشو بر می داره

 

 

بدو ميره تو کوچه

يا تو حياط خونه

چشم می دوزه به ابرا

منتظر بارونه

 

 

دلش می خواد که بارون

 بريزه روی تنش

خوشش مياد از اينکه

خيس بشه پيراهنش

 

 

دوست داره چتر و فقط 

هی باز کنه ببنده

وقتی که چتر باز می شه

خوشش مياد می خنده

 

 

چترشو زير بارون

 نميگيره رو سرش

خودش خوشحاله اما

 حرص می خوره مادرش

 

 niniweblog.com

پسر خوشگلم وقتی من ميرفتم مدرسه واسه درس حرفه و فن، يه جريقه کوچولو بافته بودم اونو عزيز جون نگه داشته بود .امروز از تو ساک درش اورد داد بهم، منم تنت کردم و ازت عکس گرفتم.

 

جریقه ای که بافته بودم تن سپهر کردم

 

سپر بغل باباشه

 

سپهر رفته بغل باباش .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مريم مامان برسامي
19 دی 90 12:22
سلام بر پدر و پسر كچل هههههههههههههههه اينم هزارتا بوس واسه سپهري من