سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

برای سپهر و سوگند...................گلهای همیشه بهار زندگی ام

همین جوری

1390/8/30 15:37
314 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم چند روزی میشه که نتونستم به وبلاگت سر بزنم و برات یادداشت بنویسم آخه این چند روز خونه ی خودمون نبودیم .از چهارشنبه هفته ی پیش که بابایی رفته بود دانشگاه ،من و شما هم رفتیم موندیم خونه آقا جون اینا .

سپهر جان، خاله من که همراه همسرشون رفته بودن زیارت خونه خدا،به سلامتی برگشتن .ما هم برا استقبال رفتیم و چون شب بود شما تو بغل من خوابیده بودی و تا وقتی که برگردیم خونه تو خواب ناز بودی اما وقتی رسیدیم خونه تو از خواب یبدار شدی و دیگه نخوابیدی.منم مجبور شدم باهات بازی کنم تا که خوابت ببره ومنم بتونم بخوابم..جمعه هم واسه ناهار رفتیم خونه خاله.قربونت برم که اونجا اذییتم نکردی و مثل فرشته ها آروم و ساکت بودی و خودتو تو دل همه جا کردی.

 niniweblog.com

سپهر نازم ،مرد کوچولوی من .قربونت برم که تازگیا شیطنتات بیشتر شده ،همش داری دلبری میکنی .خیلی دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سجاد
14 خرداد 92 13:20
مسابقه ی بی سابقه . . . بدو بیا که منتظرم