سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

برای سپهر و سوگند...................گلهای همیشه بهار زندگی ام

کارهای دوست داشتنی سپهر

1390/10/15 16:14
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامان

niniweblog.com

عشق من دوباره سرما خوردی البته فکر کنم از بابا جونت گرفتی چون ایشون هم مریضن و در مرخصی به سر میبرن .منم شدم برا شما دوتا پرستار هی این و بیار حالا اونو ببر.عیبی نداره عزیزم شما دو تا خوب بشین من حاضرم هر کاری انجام بدم .

niniweblog.com

تازگیا چند تا چیز یاد گرفتی گلم

اولیش اینه که از پری روز جیغ زدن و یاد گرفتی و مدام از ته حلقت جیغ میکشی .

niniweblog.com

دومیش اینه که تونستی اسباب بازی هاتو  رو بگیری تو دستت و بازیشون بدی.

سومیش اینه که کامل غلط میزنی و سعی میکنی چهار دست و پا بری .

بعضی وقتا دلت می خواد فرنی بخوری و گاهی وقتا هم شیر میخوای و لب به فرنی نمیزنی .

وقتی دلت فرنی نمیخواد لبتو جمع میکنی بعد با تمام قدرتت بووو میکنی و فرنی رو میریزی بیرون .

 عزیز دلم الان شما از خواب بیدار شدی و من باید بیام پیشت پس ادامه کاراتو بعدا برات مینویسم قربونت برم مامانی .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مريم مامان برسامي
18 دی 90 8:55
سلام سپهرم قربون اون ژستات بشم چقدر جيگر شدي هزار تا برات بوساي خوشگل ميفرستم
مريم مامان برسامي
21 دی 90 8:30
قربون اون عكساي قشنگت شم توپولوي من از همين جا ميبوسمت دلمم واسه ذوق كردنات تنگ شده عمه
مامان زهره
26 دی 90 11:36
شغل جدید مبارک. مراقب گل پسر باش


مامان زهره
26 دی 90 11:37
خانومی کلی گشتم تا سایتت را پیدا کردم. نشانی رتا اشتباه گذاشته بودی. مراقب خودتان، بابا و تاج سر باشید
...
30 دی 90 17:46
سلام.من همیشه میام تو بخش نی نی وبلاگ و بیشتر وبلاگ ها رو هم می بینم.ازتون ممنون میشم که به وبلاگ دختر خاله های من یه سری بزنید و نظر بذارید ادرسشمwww.salsar2.blogfa.comهستش.ممنون می شیم.