سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

برای سپهر و سوگند...................گلهای همیشه بهار زندگی ام

پسرم سپهر

1390/3/1 15:42
246 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی قشنگم:

دیروز روز طبیعت بود .اما ما بخاطر شرایط عمه مریم نمی خواستیم بریم بیرون ٬آخه عمه مریم یه نی نی کوچولو تو دلش داره که تا دو روز دیگه به دنیا میاد .واسه همین براش سخته  که بخواد زیاد بیرون بمونه٬ منم که این روزا دوست ندارم زیاد بیرون برم .اما یه دفعه تصمیم گرفتیم که بریم بیرون تا سبزه عید و گره بزنیم و تو اب بندازیم همچنین نحسی سیزدهو دفع کنیم٬اینجوری شد که رفتیم بیرون ٬ ولی زود برگشتیم.سبزه گره زدیم و من اروز کردم که تو همیشه سالم باشی و این روزا زود تموم بشه تا بتونم تو رو بغلم بگیرم .

niniweblog.com

پسر گلم بلاخره منو بابایی تصمیم گرفتیم که اسمت و بزاریم سپهر.

آخه بابایی از اسم سپهر خیلی خوشش میاد. میگه از زمان مجردیش دوست داشته اگه خدا بهش پسر داد اسمشو سپهر بزاره.

امیداورم که خودتم از اسمت خوشت بیاد.

از امروز سپهر صدات میکنیم .پسر قشنگم فقط ۱۹ هفته دیگه مونده که بیای تو بغلم و من و بابا جون خنده های قشنگتو ببینیم . من که دارم لحظه شماری میکنم . راستی عزیزم امروز من با بابایی رفتیم بیرون و برات لباسای خوشگل خریدیم .

ایشالله وقتی اومدی تنت میکنم الان دیگه باید برم . خیلی دوستت دارم فعلا بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)